Křesťan a svět: Reklama v rukou křesťanů

Může se vůbec křesťan živit natáčením reklamy? Odpovědi nemusí být jednoznačné. Ale že ji dělají i křesťané, je jisté.
Za svědectvím někoho z podnikajících křesťanů jsme se tentokrát vydali do Zlína, kde podniká mladý tým lidí v oboru audio vizuální produkce. Dnešní Bumerang fungoval ještě nedávno jako společnost Forleaf, kterou tvořila skupinka nadšených studentů do tvorby filmů. Založil ho Jan Perout, náš první host. Spolu s ním se rozhovoru účastní režisér Jonáš Vacek a marketingový manažer Karel Studený.
Poté, co většina z nich už dostudovala a k filmu se hlásí ještě více, rozhodli se tuto produkci dělat jako opravdový byznys. Zajímavé na Bumerangu je, že ho tvoří křesťané. Aniž by se o to sami aktivně zasadili a např. si vybírali jen mezi věřícími. Duch svatý?
V pořadu bude řeč o tom, jak se promítá křesťanský duch v jejich podnikání, a jaké mají hranice, za které by věřící člověk při tvorbě neměl překročit.